Saturday 2 August 2014

Ini bukan gurauan untuk kita semua!!!!

Untuk makluman semua, perjuangan orang Cina bertapak di Tanah Melayu selepas Merdeka ada 4 Fasa.

Fasa1 - Kerakyatan: Pengiktirafan ke atas mereka dan keturunan selepas mereka untuk diberi kerakyatan secara automatic. Ini sudah tercapai.

Fasa 2 - Perlindungan keselamatan: orang Cina banyak berbelanja melindungi keselamatan mereka menerusi kongsi gelap dan memiliki senjatacapi. Selepas Peristiwa 13 Mei 69, timbul kesedaan oleh orang Cina bahawa keselamatan mereka, perniagaan mereka dan harta mereka kena dilindungi oleh polis. Maka bermulalah pembelian perlindungan oleh orang Cina daripada polis sehinggakan tak habis-habis polis dituduh jadi anjing dan pelindung Cina. Misi ini dah tercapai.

Fasa 3 - Penguasaan Ekonomi: yang ini mereka dah berjaya dan warisi daripada dasar pemerintah Residen British lagi. Untuk terus kuat, depa kena control ekonomi Malaysia. Yang ini juga sudah tetcapai. Semua tahu dan nampak dalilnya.

Fasa 4 - Kuasa Politik dan memerintah: Ini adalah fasa mutakhir mereka iaitu menguasai politik ibarat Yahudi menguasai Amerika, India menguasai Fiji. Mereka mahu seperti Singapora dimana Bangsa Cina menguasai segala-galanya secara total. Agenda mereka menolak parti Cina yang tunduk kepada ketuanan Melayu sudah terserlah. MCA dan Gerakan sudah hampir terkubur. MIC pecah tongkang. Melayu pecah belah, porak peranda. Lihat peranan PKR & PAS dalam melebarkan perpecahan melayu sehinggakan tak boleh atau tak mampu lagi bersatu kembali. Bila PKR mengambil-alih tampok politik negara, bahana besar bakal berlaku dan Melayu tidak lagi akan mampu mentadbir negara ini.




No comments:

Post a Comment